Ubåt-jakt i Sverige. Analyse Russland. Konflikt Ukraina. Fremtidens Forsvar.

Fremtidens Heimevern. Nyhetslinker. WW2 70 år etter. Politinytt. Våpengren?

Kjøp bøker hos Haugen Bok
Viser resultatene 1 til 5 av 5
Kjøp bøker hos

Tråd: Marinejeger 2014

1. Post ID# 1065734 #1

Marinejeger 2014

Heisann!

Tenkte å opprette denne linken for dem som skal på opptak i 2014. Jeg skal vente til det tidspunktet på grunnlag av at jeg skal fullføre VGS.
    (går 1. år allmenn nå)

Ønsker diskusjon om trening (fysisk og psykisk) og opptakskrav men ikke mer.
    Har en følelse av at det ikke er lurt å vite noe særlig konkret om opptak, fordi du da bare går å venter på at det skal skje, noe som fører til unødvendig slit psykisk.

MVH Lars95.

2. Post ID# 1075646 #2
    hey lars.
    eg skal sjølv inn på mjk kurs enten i 2013 eller 2014, men skal først et år med påbygg på allmenn og lurte på kordan det vil påvirke treningen min. går åpå mekanisk linje no, og har god tid til trening, pga. lite skulearbeid, men hørt at allmenn skal vere ganske hardt med lekse. kordan påvirker det din trening med og gå allmenn?

3. Post ID# 1080117 #3
    Heisann.
    Leksene påvirker ikke treningen, men treningen påvirker heller leksene. Å få hver trening gjort, samtidig som alle leksene skal gjøres er ikke akkurat lett (kan fort bli litt lat i små perioder)
    Dette tror jeg du tilpasser litt som du selv vil. Jeg gir gass på treninger og prøver mitt beste innenfor skolen, så får det gå som det går. Viktigste er å avslutte det som jeg bestemmer meg for. God psykisk trening.
    Et godt eksempel er at jeg har falt ned en del i karakter i matte, men allikevel valgte R1 matematikk. Jeg bestemte meg for realfag, og vil ikke endre på det. Tar det som en utfordring.

4. Post ID# 1100470 #4
    Medlem
    Ble medlem
    Oct 2012
    Skal nok på MJK i 2014.. Hvordan ligger dere an fysisk?

5. Post ID# 1100474 #5
    Veteran
    Ble medlem
    Jun 2012
    Liten ting ang. trening og skule/lekse:
    Dersom dere går vanlig almenn, og ikke har tenkt å ta realfag 2. og 3. året, er det mulig å velge breddeidrett eller noe i den dur som pogramfag, til tross for at dere ikke går idrettslinje. Det er en fin mulighet til å flette inn sport/idrett/trening i skolen, og gjør at dere får mer tid til akkurat det.

Men; Det er viktig å huske på at det ikke kun er den fysiske delen som teller. Tren helst ute, og gå MASSE med sekk, og tren i all slags vær. Dette herder dere bedre mentalt, og gjør dere bedre istand til opptaket

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •