hey er det noen som har sjøfosvars beret med anker str 58![]()
hey er det noen som har sjøfosvars beret med anker str 58![]()
https://www.forsvarsbrukt.no/p-1094-...nkermerke.aspx
Tok meg 1 minutt....
9/11 FDNY 343 - WE WILL NEVER FORGET
er jo dyrt for en beret
Du samler, og er ikke villig til å gi 150,- for et samleobjekt du mangler? Du er jammen meg litt av en "samler"...
Det der er lett billig for en beret, faktisk normal pris..... Snakker vi FSK/HJK, MJK/KJK/MDK beret så snakker vi 1000-lapper....
Nå samler ikke jeg på bereter, men samleobjekter generelt pleier å bli ganske dyre, 150,- er en lett match. Jeg samler på patcher (eller merker om du vil) fra Luftforsvaret og i hovedsak flyoperative avdelinger (gammel lidenskap), og det er ofte det går med 6-700,- kr for en som ikke ligger ute til salg særlig ofte.
Så å betale 150,- for en beret er knallbillig!
vis ikke det gjort noen endrig veldig nylig bruker MJK/KJK/MDK/TBS samma berret som resten av sjøforsvaret men med en filt bit under ankeret, som viser hvilken del av MJV de er med i
Stemmer det "ThemOne" Men MJK må sy på filten sin selv har jeg lest (men hva vet jeg) de andre kommer påsydd.
Hvis noen her en av beretene til MJK/KJK/MDK/TBS så er det bare og sende en PM!
Det er jo bare å kjøpe en filt bit å sy på? husker også at det finnes noen som bare trer ankeret gjennom filten sånn at de slipper å sy den fast :P (foresten kom jeg på at TBS ikke har filt men at de ønsker seg det, og nok kommer til å få det snart, om ikke de har fått alt)
Sto ikke noe i Regimentet for Sjøforsvaret så regner med de ikke har fått noe filt enda. Men blir da artig og se om de skal ha noe.
det er jo på sin plass, ettersom de er de eneste i MJV som ikke har egen. og der har jeg sakt mitt i denne tråden, og jeg har IKKE noen plan om å selge min gamle sjøberret
har dår lig økonimi har bare penger til mat og husleia
ja får bereter gratis i fra hæren og luftforsvaret
snart får eg beret med befals anker merke
for kvartermester eller offiserer?
offiserer