Kjøp bøker med stikkord #forsvaret her eller #military her

Viser resultatene 1 til 27 av 27

Tråd: Nytt subforum: Airsoft

1. Post ID# 912387 #1

Nytt subforum: Airsoft

Her diskuterer vi Airsoft/Milsim og andre utskjelte hobbies. Her kan dere også poste kjøp/salg av relevant utstyr.

Forventer ikke ras av protester på denne nyskapningen her på bruket...
    Administrator
    Milforum
    Diskusjonsforum

2. Post ID# 912403 #2
    Global moderator
    Ble medlem
    Nov 2004

Re: Nytt subforum: Airsoft

Kult!! ;)
    Ehh... hva gjør den knappen her?

3. Post ID# 912405 #3

Nei nei nei.

4. Post ID# 912406 #4
    Global moderator
    Ble medlem
    Mar 2008

Sitat Opprinnelig skrevet av helgekriger
    Nei nei nei.
    Støttes.
    Who needs 72 virgins? How about 72 slutty women who know what they are doing?

5. Post ID# 912410 #5
    Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2008

hæææææ

6. Post ID# 912413 #6

La dette være eneste tråden i dette subforumet for eventuell GPP-liknende innspill. Respekter at andre har ulikt syn/hobby/interesse enn deg selv. Enkelt tips til irritable forumister: ignorer dette subforumet.
    Administrator
    Milforum
    Diskusjonsforum

7. Post ID# 912447 #7
    Global moderator
    Ble medlem
    Mar 2008

Støttes. La folk ha andre hobbyer og interesser! Det at dere i det hele tatt gidder å klikke dere inn hit når dere vet hva som venter, betyr jo at dere har en viss interesse for innholdet. Og bryr innholdet i Airsoft-forumet dere der sola skinner så alt for sjelden... ja.. da er det ikke værre enn å droppe å klikke dere inn..
    * FomP *

8. Post ID# 912448 #8

Dette kan jo bli ganske artig ;)

9. Post ID# 912459 #9
    Svart belte
    Ble medlem
    Mar 2007

Jeg har en soft-gun tængs!
    Ferdig

10. Post ID# 912462 #10

11. Post ID# 912463 #11
    Svart belte
    Ble medlem
    Mar 2007

Disser du tængsen min?
    Ferdig

12. Post ID# 912469 #12

Nei var hva jeg tenkte om å oprette et airsoft underforum når folk utallige ganger har vist seg å ikke tolerere airsoft tråder.

13. Post ID# 912477 #13

Sitat Opprinnelig skrevet av motoko
    Nei var hva jeg tenkte om å oprette et airsoft underforum når folk utallige ganger har vist seg å ikke tolerere airsoft tråder.
    Enig. Nå tar det ikke lang tid før forumet oversvømmes av airsoftere som vil vite hva slags kit FSK o.l. bruker, slik at de kan være like "kule" til neste treff.

Klarer de å holde seg til underforumet, så er det greit, men jeg er rimelig sikker på at de kommer til å spre dritten sin til resten av forumet også.

14. Post ID# 912479 #14

Klarer de å holde seg til underforumet, så er det greit, men jeg er rimelig sikker på at de kommer til å spre dritten sin til resten av forumet også.
    Vedder en hundrings på at det aldri skjer.

15. Post ID# 912517 #15
    Veteran
    Ble medlem
    Oct 2005

Sitat Opprinnelig skrevet av Safariland
    Jeg har en soft-gun tængs!
    Softgun tanks er faktisk ganske tøffe.. Har du en slik svær en? Jeg kjenner jeg er litt i markedet for det - når solen er som høyest på himmelen, og det er lite skyer og sånt. All krigings er best i solskinn, med litt leskende drikke. Så å sitte i hagestolen da, og styre en tanks må jo være KNALL!

En slik en feks.. http://www.milrab.no/PartDetail.aspx?q=p:10500317

Herlig beskrivelse:
    "Du kan kjøre Forover, Bakover, tilsidene & rotasjon. Tårnet roterer 320 grader og opp & ned.Turbo knapp for stor fart."

Jeg aner ikke hvordan den funker nå man kjører "tilsidene" - med mindre han da mener at man kan svinge med tanksen.. Turbo knapp tenker jeg nok tyskerten kunne tenkt seg under krigen og..

Alternativt en M1A2 Abrams hvis man vil ha sånn ny teknologi.. http://www.arngren.net/tank1.html

Kombinerer man dette med noen "Apache med laser" - så har man jo alt man trenger for skikkelig nettverksbaserte operasjoner.. http://www.arngren.net/heli-m2ch.html

Man må bare elske Arngren & co..

(denne tråden trenger bilder!!)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tJMIGW5yG_s[/youtube]

SteinarT

16. Post ID# 912522 #16
    Svart belte
    Ble medlem
    Nov 2004

Oiii!
    Fikk nettopp melding fra mamma...hun er snart ferdig med å sy på Marinekrigsskolens AmfibieJegerlogo i nesten ekte gullplett på fleecejakken min.
    F**n det blir endel laaange tryner å se på treff fremover asss...
    Turbo bullshit...No real power.

17. Post ID# 912523 #17
    Global moderator
    Ble medlem
    Sep 2005

bump!
    Sitat Opprinnelig skrevet av admin
    La dette være eneste tråden i dette subforumet for eventuell GPP-liknende innspill. Respekter at andre har ulikt syn/hobby/interesse enn deg selv. Enkelt tips til irritable forumister: ignorer dette subforumet.
    "saaatan din lille heltjævel, du berga dæ faen mæ den hær gangen å!"

18. Post ID# 912619 #18
    Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2009

Sitat Opprinnelig skrevet av Zapata
    Oiii!
    Fikk nettopp melding fra mamma...hun er snart ferdig med å sy på Marinekrigsskolens AmfibieJegerlogo i nesten ekte gullplett på fleecejakken min.
    F**n det blir endel laaange tryner å se på treff fremover asss...
    RESPEKT. Kan jeg legge deg til på Facebook?

19. Post ID# 912620 #19

Mer gulp her og gule kort vil bli delt ut med påfølgende utstengelse. Uansett farstid på Milforum og uansett moderatorstatus. Respekter at andre har interesser en selv ikke driver med.

Er det noen som drar ned inntrykket av Milforum så er det dere som kommer med useriøse "tøffe" innlegg mot de som bedriver denne hobbyen.
    Administrator
    Milforum
    Diskusjonsforum

20. Post ID# 912625 #20
    AGR416
    Guest

Enig. Nå tar det ikke lang tid før forumet oversvømmes av airsoftere som vil vite hva slags kit FSK o.l. bruker, slik at de kan være like "kule" til neste treff.

Med fare for å starte litt drittslenging her, men har ikke vi hatt denne diskusjonen før? Lista for å ta deg seriøst ifm disse utsagnene ligger rimelig høyt. Siste gang ba du en kar om å holde seg til CS, ifm et eller annet han sa om å ta liv. Jeg prøvde å si noe om å kaste glass i steinhus osv. Du tok ikke den tydeligvis.....spesielt etter at du i Modern Warfare 2 tråden presterer å si at du "nesten kom" (utløsning, red.) pga av ett eller annet med det spillet. Hva skjer med det?

Skal vi opprette en tråd hvor man henger ut alle som spiller dataspill og kanskje? Kalle dem nørder og sånn? Det er jo voksent.....eller hva? Henge ut bilder av folk på The Gathering el. og kommentere hvor usannsynlig teite de er som bruker tid og penger på datamaskiner og spill? Eller kanskje ikke.....

Grow up, og ikke engasjer deg i denne tråden.....hovmod står for fall, og med en del av dine utsagn her inne står du i fare for å falle langt. Og, hvis du lurte, så er jeg ikke interessert i å høre om all din super hotte tjeneste i Forsvaret...jeg bryr meg rett og slett ikke.

Folk har forskjellige hobbyer, og det må man akseptere...trenger ikke like det, men AKSEPTER DET.

21. Post ID# 912627 #21

Stående applaus for siste taler.

Les og ta budskapet til dere.
    Administrator
    Milforum
    Diskusjonsforum

22. Post ID# 912636 #22
    Global moderator
    Ble medlem
    Mar 2008

Sitat Opprinnelig skrevet av AGR416

Med fare for å starte litt drittslenging her, men har ikke vi hatt denne diskusjonen før? Lista for å ta deg seriøst ifm disse utsagnene ligger rimelig høyt. Siste gang ba du en kar om å holde seg til CS, ifm et eller annet han sa om å ta liv. Jeg prøvde å si noe om å kaste glass i steinhus osv. Du tok ikke den tydeligvis.....spesielt etter at du i Modern Warfare 2 tråden presterer å si at du "nesten kom" (utløsning, red.) pga av ett eller annet med det spillet. Hva skjer med det?

Skal vi opprette en tråd hvor man henger ut alle som spiller dataspill og kanskje? Kalle dem nørder og sånn? Det er jo voksent.....eller hva? Henge ut bilder av folk på The Gathering el. og kommentere hvor usannsynlig teite de er som bruker tid og penger på datamaskiner og spill? Eller kanskje ikke.....

Grow up, og ikke engasjer deg i denne tråden.....hovmod står for fall, og med en del av dine utsagn her inne står du i fare for å falle langt. Og, hvis du lurte, så er jeg ikke interessert i å høre om all din super hotte tjeneste i Forsvaret...jeg bryr meg rett og slett ikke.

Folk har forskjellige hobbyer, og det må man akseptere...trenger ikke like det, men AKSEPTER DET.
    Folk må gjerne ha forskjellige hobbyer, men jeg mener ikke at milforum er stedet for å diskutere airsoft.
    Who needs 72 virgins? How about 72 slutty women who know what they are doing?

23. Post ID# 912637 #23

Milforum vil nok aldri bli et fagforum for Airsoft, men det er heller ikke et fagforum for kjøretøy.
    Would you, Quintus? Would I?

24. Post ID# 912670 #24

Sitat Opprinnelig skrevet av krikkert
    Milforum vil nok aldri bli et fagforum for Airsoft, men det er heller ikke et fagforum for kjøretøy.
    Der er du inne på noe vesentlig. Helt riktig: Milforum skal aldri bli et fagforum for Airsoft og ei heller kjøretøy. Men at folk vil diskutere det, det skal vi legge til rette for.
    Administrator
    Milforum
    Diskusjonsforum

25. Post ID# 912679 #25
    Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2009

Blander meg ikke opp i administrasjonens saker, da de har gjort en strålende jobb så langt, og kjører et forum jeg har lært mye nyttig av og tilbringer en del tid på. Men hvorfor akkurat airsoft? Blir det neste et forum for paintball og et for fekting? Greit at airsoft kan ha assosiasjoner med militæret hvis man tenker i retning milsim og den banden der (noe jeg syntes milforum burde ta avstand fra), men ellers ser jeg ikke noen spesiell grunn til at akkurat airsoft skal få et eget underforum. Milforum er jo et nisje-forum, hvis jeg ikke tar helt feil? Men alt i alt er det et fint initiativ, håper airsoft interesserte militært personell og andre får brukt deres nye lekegrind til noe fornuftig. Jeg har ikke noe i mot folk som driver med airsoft, setter bare spørsmålstegn ved alle underforumene som retter seg mot spesifikke interesser.

26. Post ID# 912682 #26

Hadde vi ikke hatt det hadde vi hatt en rimelig stor sekkepost som ville vært svært uoversiktelig å navigere i. Med oppgradering av forumsoftware, kom muligheten om subforas og da ble det naturlig. I gamle dager hadde det ikke vært naturlig med et AS forum.

Siste kommentar fra min side og som flere har gjenntatt: de som har problemer med AS, ignorerer trådene. AS vil aldri bli hovedtematikk på Milforum, men all den tid en rekke tråder siden starten har omhandlet AS-brukere, syntes jeg det er helt fair at vi har et subforum for dette.
    Administrator
    Milforum
    Diskusjonsforum

27. Post ID# 912722 #27
    Global moderator
    Ble medlem
    Apr 2006

Moderert. Usakelig innlegg.
    Admin
    I got retard strength.

Stikkord for denne tråden