Gamle tråden hadde tekniske feil. Ergo ny tråd (takk Vannglass).
Kort sagt: Helgepisspreik.
Gamle tråden hadde tekniske feil. Ergo ny tråd (takk Vannglass).
Kort sagt: Helgepisspreik.
Sist endret av Rittmester; 15-02-12 kl 09:05
http://twitter.com/milforum
http//milforum.net
Bare for å sette nivået:
Kaffe er bra. Og det var egentlig noe jeg skulle gjort på huset.
"Gjør Ret, Frygt Intet"
Mulig at kaffe er bra, koffeinpiller er derimot ikke. Gikk mot en dundrende hodepine for en som aldri har smakt en eneste kopp kaffe før. Mulig overdose tenker jeg.
Merk: sort kaffe er bra, sort kaffe som kan avløse motorolje hvis det er nødvendig..
Snart er det heldigvis mandag igjen.
Fem helt ordinære arbeidsdager igjen så starter ferieavviklinga 8for alvor) samt permisjon med lønn, og så ? Så skriver vi høsten 2009 og jeg driver med noe helt annet.
Hoka hei.
Som mannen sa - ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.
Mokka?Opprinnelig skrevet av Brukernavn
http://twitter.com/milforum
http//milforum.net
Tiden på 3000 meter på finjusteres. Derfor skal jeg bruke 30 minutter av denne hviledagen på å jogge.
No combat ready unit ever passed inspection - No inspection ready unit ever passed combat
Tidsbruken på 3000m for året --> redusert. Flotte greier!
Bildeserie hentet fra Nettavisen: http://izismile.com/2009/05/14/daily..._130_pics.html
God helg, grabbar. Nå skal jeg bort og kjøpe kyllingkjøttdeigen jeg glemte i stad, så snakker vi nok noen kalde, nammmannenmamnamme, friske pils. Hipp hurra for mai måned og HELG!
Påminnelse: Våre Demoner av Kaizers er ute. CDen er utsolgt, vel, men den skal finnes på iTunes. Prosessen!
Insa.
Du glemte kykling, jeg glemte øl. Fyfy. Men har da fortsatt en halvtime til tidspunktet overformynderiet har bestemt er last chance for å kjøpe drikke inneholdende alkoholdjevelen.
- EDIT -
Det er vel fortsatt bare fredag, så da har jeg faktisk 2,5 timer til ovennevnte tidspunkt. Uansett, der må handles meget snart.
Lacuna matata
Ah, nesten stygg sak der, Biggs.
For øvrig oppdaget jeg en pizza i fryseren, slik at chücklingen får vente til i mårra. Gjør det enkelt i dag!
Insa.
Den finnes også på Spotify, for de som har det. Enig med deg angående "Prosessen". Det MÅ bli en av radiohittene i sommer, uten tvil. Er forøvrig et herlig album, i god Kaizers-stil.Opprinnelig skrevet av Lucas
Nå er baggen min pakket med øl å klær (Faktisk), så nå venter jeg bare på at toget skal gå klokken 19:20. Da forlater jeg rommet mitt, å setter kurs for Kristiansand hvor jeg og en kompis skal drikke å hore til vi detter om. Det beste? Jeg har fri fram til tirsdag :D
EDIT: Vi har fått en edit-knapp! Utmerket jobbet, admins!
No combat ready unit ever passed inspection - No inspection ready unit ever passed combat
Hehe. Tipper det er en del gode ideer om hva de fire stjernene betyr, Pasient?
Insa.
Hehe, det er faktisk ikke hva du tror. Og når jeg sier "hva du tror", så mener jeg et stygt ord som begynner på P og slutter på ULE. Men et ord som begynner med H og slutter med ORE, kan være mer riktig.
Uansett, så blir det ikke pent...... :P
Yeah. Et ord som begynte på S og sluttet på UGE dukket opp i mitt hode, ikke pent det heller. Unngå slikt for fremtiden, hehe.
Kaizers: Prosessen er nevnt som en åpenbar slager. Legg også merke til Den Sjette Sansen, som er fantastisk godt sydd sammen/levert, spesielt av Janove på vokal.
Insa.
Kaizer's Orchestra ?
Wonkaz.
Stø dei lokale punkaradne, seier no eg. Ottar & the lads. Dogdey som F, men trivelig på bånn.
Og nuh! Tung whisky fyll med Life on Mars sesong 2 på dvd. God stemmning i stua.
Artillerymen believe the world consist of two types of people; other Artillerymen and targets
Ærbe-ærbe-ærbe.. Litt fri i kveld 2 -3 ølbokser og filmen Høyt skum i Hollywood.. jadda-jadda-jadda. Og i morgen ? Ærbe-ærbe -ærbe..
Hold the cordon!
Birdie num num??
Artillerymen believe the world consist of two types of people; other Artillerymen and targets
jepp
Hold the cordon!
Det tok deg laaaaang tid å oppdage det gitt.. ;-)Opprinnelig skrevet av Pasient
Hold the cordon!
Forsøkte prodde husets NRK-ansatte om når sesong to av Life on Mars kommer på skjermen, men der var ei besvarelse at spore.
Liker den Cortinaen, GXL og greier. Fattest of the fattest, visstnok.
Så en Granada GXL på finn, de øvrige V6'erne lå prisa fra skjit til 30 laken og så kommer han duden i Troms og har GXL'n ute for 98.000,-.....
Men når jeg da ser en Transhit TDCI GXL, kan man da anta det er top notch i Transit-verdenen ?? Ble rent skepisk av at dette emblem sto på en kassebil, gitt.
Nå er kjøleskapet ladet med skarpe halvlitere, planen er klar, men hvilken proviant vil passe ikveld? Tenkte kanskje en biff, hva tror dere?
-Alt du har hørt om oss, er sant....Men sannheten, får du aldri vite.
Hvor mange skal du bespise? Biff er jo alltid godt da, men er det noe kvinns med i bildet så scorer du ofte stort med å servere fisk. Mye godt å lage av laks eller ørret. Hjemmelaget pizza er jo en en vinner blandt gutta.Opprinnelig skrevet av Frost
"saaatan din lille heltjævel, du berga dæ faen mæ den hær gangen å!"
I kveld? Skjer det noe i kveld?Opprinnelig skrevet av Frost
Dersom du tenker på MGP: Sjøsyketabletter, øreplugger og kalde omslag.
"Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't."
Takker Isak.Opprinnelig skrevet av isak
Kjenner formen er noget redusert etter bytur i går, ja. Uggen og trang i hjelmen. Men hey, selvpåført, er det ikke? Får fikse med no' cola og greier og greier.
Kamp på TV, heia Cesc og gutta!
Insa.
Mot fyllepsyke er farris og banan et godt tips.
Kun kort tid igjen av vakta..
Hold the cordon!
Synd det der, Lucas.
Who needs 72 virgins? How about 72 slutty women who know what they are doing?
Drikker du farris istedet for akohyler så slipper du være fyllesyk, forebygge er bedre enn å reparere...Opprinnelig skrevet av 84mm
"saaatan din lille heltjævel, du berga dæ faen mæ den hær gangen å!"
Djizus, var seig denne bakfylla her... Må slepe meg til butikken og kjøpe no mat så jeg har noe å spise i morgen... Synd med fotballen i dag. Bare å se frem til neste sesong, det blir greier.
Insa.
Jeg er imponert over Edwald Boasson Hagen sin styke og prestasjon i en alder av 22år.
Ahhh. Lørdag kveld. Hjemme aleine, ingen tv. Bare kald tuborg, god musikk og en god bok. Deilig å slippe unna både MGP og fotball. Ikke like godt å være fyllesjuk og sliten.
Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work... you can always hit them with it.
Fy fa-ahn! De her såkalte casuals folka er fanmeg stusselige! Driver bare og løker rundt i gata og veiver med armene. Ingen av de kan slåss heller. Faktisk fortjener de ikke å kalle seg casuals engang. De er bare dårlige kopier av de originale. Jeg LER av casuals i Norge!!
THE REVOLUTION WILL NOT BE TELEVISED
Bishmillah ar rahman ar rahim!
Å gud, mestringsøvelse!!!
Kvinnfolket tvinger meg til å se på MGP
Casuals? Media burde konsekvent kalt dem for noe annet, for eksempel "pøbler". Eventuelt "muppets".
Jahdda, en Ibux og deretter no' grandis og cola har fikset formen noget, etter en halv dag med dårlig stemning. Blir godt med rolig kveld!
Insa.