Kjøp bøker med stikkord #forsvaret her eller #military her.

>> Har du sjekket ut vår lille nettbutikk? <<

Side 2 av 2 FørsteFørste 12
Viser resultatene 51 til 73 av 73

Tråd: Modern Warfare 2

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2009

Re: Modern Warfare 2

Hvilke "oppdrag" likte dere best på enspillerdelen? Personlig likte jeg best "The only easy day was yesterday" der du måtte overta en oljeplattform, og frigi gislene.
    Enten går det godt, eller går det over

Greenmans treningsdagbok - Fallskjermjeger opptak 2011

Svart belte
    Ble medlem
    Feb 2006

Det kommer garantert nye oppdaterte versjoner av gamle kart og helt nye om KKT. Skjønner
    at dere med PC sliter med serverløsningen de har valgt, og det er kjipt for det er multiplayer
    som er substansen i dette spillet. Historien i enspiller er tynn og for dårlig fortalt og knyttet
    til oppdragene.
    "You are overreacting, and you can't spell overreacting without ovary. You're a girl"

Jaja, hva gjelder PC, så er det bittert ja, men samtidig ikke det helt store problemet. Går nok ikke lenge før "noen" lager en "fix" som gjør at man kan spille uten å være på nett. Har allerede blitt gjort på co-op delen, LAN er på vei.
    We sleep soundly in our beds at night because rough men stand ready to do violence on our behalf

Junior Member
    Ble medlem
    Nov 2009

Grafikk og mission opbyggingen er genial.

Singleplayer er dødsbra,
    men Multiplayer suger no så alt for JÆ**IG.

Bare fordi det skal passe bedre med konsoll (Xboks, PS3) spillere.
    Nei få tilbake dedicated servere ASAP-Pronto!

Sitat Opprinnelig skrevet av krlarsen1
    Grafikk og mission opbyggingen er genial.

Singleplayer er dødsbra,
    men Multiplayer suger no så alt for JÆ**IG.

Bare fordi det skal passe bedre med konsoll (Xboks, PS3) spillere.
    Nei få tilbake dedicated servere ASAP-Pronto!
    Hysj, og skaff deg en konsoll i stedet. Multiplayer på Xbox er utrolig gøy!

Svart belte
    Ble medlem
    Feb 2006

Helt enig Eeo. Spilte litt spec ops med en kompis i går og å sitte i hercen og beskytte en kompis som løper på bakken var utrolig morsomt. Nei dette har vist seg verdt alle pengene og mer til.
    "You are overreacting, and you can't spell overreacting without ovary. You're a girl"

Senior Member
    Ble medlem
    Jun 2007

Feide igjennom singelplayer delen på 2 korte kvelder. Ikke sikker på om jeg er imponert.
    Grafikk og action mangler ikke, men det blei rett og slett for mye rot. Man kan aldri regne med backup av andre og når FI da dukker opp over alt blir det mye "spray and pray".
    Den ene korte sniper delen var den eneste jeg følte jeg hadde kontroll på. Hvorfor ikke ha et map hvor ikke all "shit hits the fan".
    Tror jeg heller blåser av støvet på MW1 og leker litt. Der kan man faktisk planlegge fremrykkning.
    Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work... you can always hit them with it.

Sitat Opprinnelig skrevet av Eeo
    Hysj, og skaff deg en konsoll i stedet. Multiplayer på Xbox er utrolig gøy!
    Og hvis du er som meg som mener at 1.person og gamepad ikke har noe med hverandre å gjøre kan du investere i splitfish sin FragFX v2-kontroll. Prøvd, og funnet i perfekt orden..

http://www.gamerwok.com/archives/4385

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2005

Modern Warfare 2 kan beskrives ganske enkelt; Det fikk meg til å blåse støv av Ghost Recon igjen. :P
    Singleplayer delen hadde noen øyeblikk, men var i det store og hele bare et sammensurium uten like.
    Say Islam is peaceful, or I'll hack you to death with an axe!

Global moderator
    Ble medlem
    May 2006

Hurra! Har endelig blitt sersjant!

Etter å ha spilt multiplayer (PC-versjonen) en stund har jeg kommet til den bitre erkjennelse at jeg aldri klarer å hamle opp med fjortisene der ute når det gjelder reaksjonsevne (dessuten jukser de sikkert også). Altså må man prøve å være litt smart.

Dersom det er et åpent område med store avstander er jeg sniper, ellers utruster jeg meg med et LMG. Så er det å finne seg et lurt sted i flanke eller litt bak, og avvente mens de unge CQB'ene stormer frem og massakrerer hverandre. Før eller siden forviller en av dem seg inn i siktebildet mitt, og finner seg gjennomhullet av enten én .50, eller en hel bråte med MG-kuler. Jeg får kanskje ikke like mange kills som proffene, men blir nå ikke drept så mye heller.

Som en adspredelse drasser jeg også med meg et høvelig luftvernmissil for å ta ned fi Hinder eller Apacher. Det er jo også litt morsomt.
    "Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't."

Rittmester, det heter "Camper" ;)

Er fortsatt på min første Prestige runde, er vel oppe i ca. level 40 tror jeg nå. Brukte de 33 første på å gjøre samtlige challenges med MP5K, det var litt problematisk med ACOG, og faen meg helt umulig (men mulig) med FMJ (du må drepe 40 stk gjennom vegger\dekning for å klare den).

Sliter litt mye med at laptoppen blir for varm og bluescreener, så jeg tar en 5-10 runder før den må ha pause, ganske irriterende men like greit det, kan jo ikke bare eie folk hele dagen med min fjortis-reaksjonsevne.
    - Don't confuse enthusiasm with capability

Svart belte
    Ble medlem
    Feb 2006

Campers, perfekt mat for mine predator missiles. :) Er firestjernes gris selv fast bestemt på å bruke alle våpen. MP i karachi, favela og scrapyard, sniper i afghan og derail . På resten blander jeg litt.

Global moderator
    Ble medlem
    May 2006

Jeg ble command sergeant major, var skikkelig fornøyd med meg selv, og tenkte at nå er det ikke mulig å komme høyere.

Men, hva skjer? Jo, de gjør meg til fenrik! WTF! Den slags sluttet man jo med for mange år siden. Ser ut som jeg må spille litt til for å komme opp på en høvelig grad igjen...

Svart belte
    Ble medlem
    Feb 2006

Vurderer om jeg skal velge prestige eller ikke. Noen som vet om de poengene jeg får mens jeg ikke har valgt prestige blir borte eller gir effekt når jeg velger å gjøre det?

Alt blir resatt når du velger prestige. Eneste som du beholder er titler og merker du har fått. I tillegg så vil du beholde fremgangen på prestige challenges hvis du velger å ta prestige flere ganger... Men uten om det så blir våpen, perks og challenges resatt.

Eneste fordelen du får av å velge presige er noen flere challenges(to pr våpen pluss en egen prestige kategori) samt en ekstra custom class for hver andre prestige(1,3,5..)

Sitat Opprinnelig skrevet av twominds
    Vurderer om jeg skal velge prestige eller ikke. Noen som vet om de poengene jeg får mens jeg ikke har valgt prestige blir borte eller gir effekt når jeg velger å gjøre det?
    Anbefaler å gå prestige, hvis du har tenkt å spille lenge. Noe av det beste med spillet, er å løse challenges, synes nå jeg... og i prestige mode får du en god del nye challenges som også kan gi deg nye titler og emblemer.

Svart belte
    Ble medlem
    Feb 2006

Da er det klart, var et par jeg hadde tenkt å løse før jeg gikk videre bare.

Global moderator
    Ble medlem
    May 2006

Jeg er nå 2nd lt på første prestige, noe jeg synes ikke er så verst, da jeg egentlig er ganske casual her. Spiller bare når jeg føler for å myrde fjortiser... Jadda.

Jeg synes det er litt morsomt å prøve ut utstyr som ikke så mange andre bruker. Når jeg spilte meg opp på de høye gradene før prestige brukte jeg en FAL, som bare kan skyte enkeltskudd, og har visse begrensninger i nærkamp. Satt opp med ekstra skade klarte jeg å drepe motstandere med max 2 skudd, noe som er litt bra, på en makaber måte.

Nå har jeg brukt FAMAS en god stund. Skyter kun tre-skudds byger, noe som er litt uvant, men begrenser ammunisjonsforbruket, og føles ganske realistisk i forhold til hva som er praktisk.

Min siste favoritt er Steyr AUG HBAR, som egentlig er et lett maskingevær, men er mobilt nok til å bruke som automatrifle, samtidig som det har bra ildvolum og rekkevidde. Kombinert med noen perks som gir mulighet til å løpe rundt, samt hearbeatsensor, blir det et bra allround-våpen.

(Hearbeatsensor hadde vært digg i virkeligheten også - tenk å oppdage fiender som prøver å snike seg innpå deg? Lurer på hvilken teknologi som ligger bak?) ;-)

Jeg og min trofaste AUG. (Ja, jeg foretrekker stålhjelm fremfor disse nymotens kunstige hjelmene...

Svart belte
    Ble medlem
    Feb 2006

Noen er slike som bare spiller en type våpen, jeg har praksisen at jeg tar for meg våpen for våpen og spiller alle til de har låst opp i MW2 eller fått medaljer i BC2.

Har faktisk spilt en del i det siste, brukt for det meste MG4 (snart ferdig, mangler et par FMJ kills og noen fler (skal jo ha både gull og sølv bildet). Ellers har jeg brukt mye skjold (+ kastekniv), tror ikke jeg har hatt det så gøy med MW2 på en stund (skal nevnes at jeg spiller med 1-3 venner og ALLE har skjold).

Demolition er også genialt, ender på ca. 6-7k xp rundene som tapes, og mer når det vinnes.
    - Don't confuse enthusiasm with capability

AGR416
    Guest

Jeg hater sånne folk som løper rundt med kniv....og alle perks som gjør dem super raske og kan stikke deg ned fra 15m hold....

Og de med to GLock 18.....de treffer bedre og freper fortere enn det jeg klarer med f.eks min M16A4, som jeg bruker nå...

Ble ordentlig lei av MW2, ettersom det alltid er en ukrainsk unge som løper rundt med commando, lightweight og akimbo g18, eller med noobtube. Kjøpte meg Battlefield: Bad Company 2. Har hatt mye bedre erfaring med det, man trenger faktisk noe skills for å gjøre det bra, og alt virker mer realistisk, ulikt MW2 som går ut på å være superhero og få chopper og deretter chopper gunner for å så vinne.

Senior medlem
    Ble medlem
    Sep 2009

Har blitt med i en god clan i mw2 nå, er nesten 2000 medlemmer der, og de har også avdelinger for alle store spill; Battlefield, Medal of Honor, Starcraft II osv.

Hele clanen er oppsatt med militært system, så blir man forfremmet etterhvert basert på poeng, tilstedeværelse på treningene og faktiske skills. Kjempegøy!

www.tghq.org :)

Side 2 av 2 FørsteFørste 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  
Se vår Statistikk . Militært diskusjonsforum. Diskuter forsvar, politikk, politi, opptak, utstyr og det øvrige nyhetsbildet.