Jeg skal!![]()
Jeg skal!![]()
Jess, då reiser eg allereie i morgon! Dette blir knall, lykke til alle saman!
Opptak utsatt til onsdag..
"Til deg som skal møte på fallskjermjeger-opptak 2011.
Oppmøte er av sikkerhetsmessige årsaker utsatt til onsdag 27. juli 2011. Oppmøte innen kl 18:00. Kontak: Geir Eriksen VPV/Forsvaret, tlf 48892687."
Og jeg som var så innstilt på å dra idag... Men, men.
Vart vekt på kaserna i dag med den beskjeden, så no har eg vore på reisefot i ca. 24 timar på dei siste 36 timane... Men eg skjønar jo sjølvsagt at dei ikkje hadde tid til opptak no.
Hvor er du nå da?
Dere som allerede er/var på Rena, drar dere hjem? Kan folk bli der?
Vi vart oppfordra om å reise heim, dersom vi ikkje ville eller kunne gjekk det an å bli igjen. Då måtte vi vere innanfor gjerda på leiren og vente på onsdagen stort sett. Då eg reiste visste vi ikkje om vi fekk tilgang på velferden ein gong. Over halvparten valte å bli igjen der, for meg verka det nesten som om folk tok det som ein motivasjonstest å bli igjen der i staden for å reise heim. Eg vurderte det slik at eg slappar betre av og får psyka meg betre opp til opptaket heime.
når tar dere flyet i morgen? Siden det var mange som endret flyreisen sin på lørdag sjedde det kluss med noen, inkludert meg. Jeg kommer da 3 - 4 timer for sent til Rena leir, tar flyet fra Stavanger 15.06 å rekker ikke toget fra hamer til rena før 20.22Har ringt til dem å fått avklart at det var i orden da, men uansett, noen andre som også kommer forseint?
Omg skulle jeg og tenkt på, tar 06:50 flyet fra stavanger jeg -_-Opprinnelig skrevet av habaniso
"Fortes fortuna adiuvat" ^^
Lykke til, gutta! Blir artig å se i morgen hvor mange som møter opp![]()
Så hvordan gikk det da?
Eg kan no opplyse om at eg rauk ut nokre dagar før opptaksveka starta på ein speedmarsj.
Så etter dei erfaringar eg har gjort så vil eg anbefale alle som planlegg å søke eller har søkt å trene MYKJE med sekk på drøyt 20 kg og trene på å gå fort! Eg var i alle fall ikkje forberedt på at marsjtempoet skulle vere så høgt som det var. Her gjeld det å fokusere på steglengde og teknikk så ein kan gå mest mogeleg økonomisk, slik at ein slepp å veksle mellom gåing og jogg. Spesielt om du er litt kort som meg (172) må du passe ekstra på å kunne gå fort.
Og finn ut om du verkeleg vil dette, det var mange som fann ut at dei ikkje ville i løpet av rekrutten og opptaket for å seie det sånn...