Kjøp bøker hos Haugen Bok
Viser resultatene 1 til 2 av 2
Kjøp bøker hos

Tråd: Har "ledig Oppdrag"-databasen på NROF-siden vandre

1. Post ID# 857953 #1
    Senior medlem
    Ble medlem
    Jul 2008

Har "ledig Oppdrag"-databasen på NROF-siden vandre

Jeg er en av de som jevnlig sjekker bl.a NROF's "aktiv reserve"-database etter interesante utlysninger etc. Er nå lenge siden jeg har sett noen oppdatering der.
    Noen som vet om databasen er nedlagt, om det ikke er oppdrag tilgjenglig, om den ikke er oppdatert eller om VPN bare ble lei av å ha en konkurrent?

Greit å vite, så vet man hvor mye "krutt" man skal bruke på å holde profiler oppdatert.

Er noen fra sekreteriatet aktive her for å kunne avklare? Vil aller helst ha et offisielt svar, ikke bare spekulasjoner.
    Akter å ta kontakt med dem og spørre dersom jeg ikke får svar her innen rimelig tid.
    That which does not kill you has made a tactical error.

2. Post ID# 859527 #2

"Aktiv Reserve" er svært aktiv!

Joda, kompetansedatabasen er aktiv. Nylig ble vi spurt av TRADOK om å hjelpe til med å finne en G1 til Terningmoen. Det gjorde vi selvfølgelig. Nå ligger det inne ledig stilling som generalsekretær i CIOR (Natos paraplyorganisasjon for reserveoffiserer). VPV er en utfordring, det er riktig observert, men vi mener vi har kommet for å bli. Sørg for å være registrert som "Aktiv Reserve", det er ikke alle stillinger som blir lyst ut eksternt. Personer blir også headhuntet direkte. Vi har stadige prosesser på gang, så sørg for å ha en oppdatert profil liggende inne på "Aktiv Reserve".

Hilsen NROF sekretariatet
    Hilsen NROFs sekretariat

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •