Side 13 av 13 FørsteFørste ... 3111213
Viser resultatene 481 til 485 av 485
    Sersjant
    Ble medlem
    May 2015
    Pondusfaktor
    20

Sv: Peshmerganor - Norsk ekssoldat kriger i Irak

Sitat Opprinnelig skrevet av lukman Vis post

Jeg håper at forlaget har en plan for utgivelser på andre språk ASAP. Hadde nok kunnet gi deg velfortjent økt inntekt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Jeg har et stort ønske om at den skal gis ut på engelsk, da det er så mange av mine internasjonale følgere som har etterspurt dette i lang tid. Det gjør meg ingenting om det må bli på e-bok og inntektene er selfølgelig et pluss, men ikke det viktigste (blir ikke rik av å selge bøker her i Norge med mindre vi prater om 50k solgte bøker og oppover, og denne havner nok ikke i den kategorien). Det viktigste for meg er å få historien ut og at den lever opp til forventingene folk har til den.

Moderator
    Ble medlem
    Jul 2008
    Pondusfaktor
    9

Forventer en MILFORUM edition med signatur i første utgave for Aune Sands venner

Sent fra min SM-J500FN via Tapatalk
    “If you find yourself in a fair fight, your tactics suck.”
    ― John Steinbeck

Korporal
    Ble medlem
    Aug 2011
    Pondusfaktor
    9

Forventer du da også - i tråd med Aune Sand-teamet - at "Mike" stiller til intervju ifbm. lanseringen iført boksershorts på hodet?
    Ved kølle skal ondt fordrives!

Sersjant
    Ble medlem
    Oct 2009
    Pondusfaktor
    6

Sitat Opprinnelig skrevet av peshmerganor Vis post
    Jeg har et stort ønske om at den skal gis ut på engelsk, da det er så mange av mine internasjonale følgere som har etterspurt dette i lang tid. Det gjør meg ingenting om det må bli på e-bok og inntektene er selfølgelig et pluss, men ikke det viktigste (blir ikke rik av å selge bøker her i Norge med mindre vi prater om 50k solgte bøker og oppover, og denne havner nok ikke i den kategorien). Det viktigste for meg er å få historien ut og at den lever opp til forventingene folk har til den.

Det viktigste er sannhetskriteriet, ikke andres forventninger. Dine opplevelser og din beskrivelser av den virkeligheten du møtte.
    Dulce et decorum est pro patria mori, sed dulcius pro patria vivere, et dulcissimum pro patria bibere.

Sersjant
    Ble medlem
    May 2015
    Pondusfaktor
    20

Sitat Opprinnelig skrevet av Din_Laban Vis post
    Det viktigste er sannhetskriteriet, ikke andres forventninger. Dine opplevelser og din beskrivelser av den virkeligheten du møtte.
    Selfølgelig, og heldigvis er det meste jeg har skrevet om godt dokumentert gjennom Instagram i form av foto- og videomateriale (samt upublisert materiale jeg har på disken), og kan bekreftes av menneskene jeg vært omgitt med. Dette er også noe jeg tok opp med Aslak for senest noen få dager siden, at jeg ikke ønsker å overdramatisere hendelser eller dikte opp historier, da jeg ikke ønsker å bli husket som den norske Andy McNab.

Side 13 av 13 FørsteFørste ... 3111213

Om Milforum
Milforum ® er det militære debattforumet hvor innholdet styres av brukerne. Siden 2004 har vi holdt deg oppdatert på det som er skjer innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, og det geopolitiske spenningsforholdet verden over.