Støtt Milforum på Vipps #587 879

Plassering av LFR lomme på utrustning.

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 4papa
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2014
    • 1

    Plassering av LFR lomme på utrustning.

    Hei. Prøvd å google litt etter plassering av radiolomme på utrustningen. Jeg kommer til å sitte opp på bil en del så bak på ryggen vil jeg ikke ha den. Vet om et par stk. Som har radioen øverst på rygg og prøvd ut dette selv, men syntes det var ubehagelig og unngår helst ting på rygg, samt at jeg ik...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • Pedersen
    Veteran
    RESERVEBEFAL
    • 2011
    • 405

    #2
    Opprinnelig skrevet av 4papa
    Hei. Prøvd å google litt etter plassering av radiolomme på utrustningen. Jeg kommer til å sitte opp på bil en del så bak på ryggen vil jeg ikke ha den. Vet om et par stk. Som har radioen øverst på rygg og prøvd ut dette selv, men syntes det var ubehagelig og unngår helst ting på...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • SatDan
      OR-4 Korporal
      Veteran

      • 2009
      • 608

      #3
      http://www.lydrommet.no/produkter/tr...abel-60-cm-bn/ + tape så kan du forlenge antenna og ha den på ryggen (gjerne motsatt side av apeøret). Da har du litt flere muligheter for plassering.
      Gjør det samme selv men har et ekstra , stivt skjøt...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • Din_Laban
        OR-5+ Sersjant 1.klasse
        Veteran

        • 2009
        • 3007

        #4
        Jeg har gjort det enkelt for meg selv, og stapper den inn i stridsvestens venstre frontlomme, og trekker antenna ut gjennom en av åpningene. Da er den lett å komme til også, samtidig som det ikke er enda en lomme som henger og dingler på vesten. Jeg går mye med stridssekk/inn og ut av MB og har funn...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
        Dulce et decorum est pro patria mori, sed dulcius pro patria vivere, et dulcissimum pro patria bibere.

        Kommentér

        • essal
          OR-6 Oversersjant
          Veteran

          • 2009
          • 8696

          #5
          Du må se på viktigheten av tilgang på LFRen opp mot behovet for hurtig tilgang til magasiner. Hvis du er i en lederstilling, så mener jeg at radioen din er et viktigere verktøy enn riflen din, og burde ha pri på en god plassering på kroppen din. Jada, det er noe drit med ledninger, antenner og slikt...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
          - Don't confuse enthusiasm with capability

          Kommentér

          Googleannonse

          Collapse

          Forumstruktur

          Collapse

          Working...