Milrab
Viser resultatene 1 til 5 av 5
    Rekrutt
    Ble medlem
    Mar 2012
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    0

Forsvarets fleecejakke ønskes kjøpt

Jeg ønsker å kjøpe forsvarets modell fleecejakke. Bruker normalt str 50 i jakke, så er litt usikker på om jeg trenger Medium eller Large.
    Ta kontakt om du har en du ønsker å selge.

Sersjant 1. klasse
    Ble medlem
    Nov 2006
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    2
    Nevnt
    3 innlegg
    Sitert
    2 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    7

Denne du tenker på?

Om du ikke får den utlevert fra depot, så får du også tak i tilsvarende fra miltrad.no og nrof.no

Rekrutt
    Ble medlem
    Mar 2012
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    0
    Ja det er den, men kunne godt tenke meg å ikke svi av 1000 kr på den da det er en jeg skal bruke en gang annet hvert år på HV-øvelse

Sersjant 1. klasse
    Ble medlem
    Nov 2006
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    2
    Nevnt
    3 innlegg
    Sitert
    2 innlegg
    PONDUS
    7
    Da ser jeg faktisk ikke hva du trenger denne til. Denne jakken er ikke å foretrekke som mellombekledning, da finnes det andre klær/fleecejakker som er mye bedre.

Brynje Antarctic jakke kan anbefales. Den er noe dyrere, men er ypperlig til sivilt bruk også.
    Sist endret av njetnjet; 20-03-12 kl 20:33

Korporal
    Ble medlem
    Apr 2005
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    1
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    6
    Sistnevnte støttes. Kjøp den i grønn så klarer du lett å bruke den i tjeneste også.

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Om Milforum
Milforum ® er det militære debattforumet hvor innholdet styres av brukerne. Siden 2004 har vi holdt deg oppdatert på det som er skjer innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, og det geopolitiske spenningsforholdet verden over.
Sosiale Medier