Milrab
Viser resultatene 1 til 2 av 2
    Rekrutt
    Ble medlem
    May 2011
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    0

Impregnering av M77

Erik Bertrand Larssen er omtalt som Norges Tommy Fjeldheim er tidligere elitesoldat i Forsvarets spesialkommando og en erfaren mentaltrener. Eirik Isdahl har vært marinejeger i 14 år og er i aktiv tjeneste i dag.
    Boken Secret Service-agent i krigens Tromsø er helt ny, og kan være en ypperlig julegave for dem som er interessert i krigen. In the secret world of spies and covert operations. Fallskjermjeger - arven fra kompani Linge
    Osama bin Laden er død, men hans etterfølger forbereder et comeback for al-Qaida January 1991. IRAQ.  Sommeren 2014 blir verden kjent med terrorgruppen IS.
    Heisann! Jeg lurer kort og greit på hva slags impregnering dere anbefaler å sette inn marsjstøvlene med? Dette er støvler som jeg skal gå inn og bruke under opptak, og derfor er det viktig at de beholder muligheten til å poleres blanke hvis jeg blir bedt om det...

Jeg fikk anbefalt minkolje i butikken der jeg kjøpte støvlene (har enda ikke satt dem inn), men denne minkoljen inneholder silikon! ...Er ikke det skikkelig dumt å sette inn marsjstøvler med silikon? Blir de ikke helt tette og mister evnen til å puste?

2. Trond Bolle - marinejeger e-14 Tommy Fjeldheim Tenk som en kriger Bertrand-Larssen Mental Trening bli tøff Chris Ryan Bravo Two Zero Satellittkrigen Spionbasen The real Bravo Two Zero
    Sersjant klasse 1
    Ble medlem
    Feb 2009
    Liker (gitt)
    1
    Liker (mottatt)
    89
    Nevnt
    21 innlegg
    Sitert
    95 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    7

Re: Impregnering av M77

Jeg bruker en fin blanding av standard kiwi skokrem og minkolje, har ikke opplevd at de slutter å puste enda hvertfall.
    Jeg pusser de rene med skokrem, så setter jeg de inn med et tykt lag minkolje, spesielt rundt sømmer og slikt.
    - Don't confuse enthusiasm with capability

Milrab

Om Milforum
Milforum ® er Norges største militære debattforum. Siden 2004 har vi holdt deg oppdatert på det som er skjer innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, geopolitikk i tillegg til å motivere ungdom til fremtidig tjeneste. En hovedregel gjelder: Tenk - Trykk - Tal. Gradert informasjon skal ikke ut på Milforum.

Kontakt oss trygt på Wickr med vårt brukernavn @milforumwickr eller e-post admin @ milforum.net. Marinejeger.net - temaside om MJK, Fallskjermjeger.net - temaside FSK/HJK. Se også Milforums nettbutikk.

Proteinfabrikken
Sosiale Medier