Tilpasset søk
Viser resultatene 1 til 4 av 4
    Stabssersjant
    Ble medlem
    Mar 2005
    Pondusfaktor
    18

Hvordan stille om til sommertid på milforum!

Milforum stiller ikke klokkeslettet som vises til deg av seg selv, dette fordi tidssone er en del av din brukerprofil.

Gå inn på:
    Brukerkontrollpanel > Innstillinger > Sett valget "sommertid" til JA. Trykk OK.

Er du i Norge skal forøvrig tidssone være UTC + 1.
    "Gjør Ret, Frygt Intet"

Visekorporal 1. klasse
    Ble medlem
    Sep 2009
    Pondusfaktor
    5

Re: Hvordan stille om til sommertid på milforum!

Siden jeg er nuub med data, så klarte jeg aldri å stille milforum til vintertid i fjor -> slipper å stille til sommertid =)
    If you don't have enough artillery, quit

Battle Captain
    Ble medlem
    May 2006
    Pondusfaktor
    83

Re: Hvordan stille om til sommertid på milforum!

Samtidig med at dere stiller om kan de av dere som fortsatt bruker sivile tidsangivelser enkelt få en ordentlig militær DTG i tidsfeltet. Det gjøres enkelt ved å legge inn koden \D\T\G dHi\A M Y i feltet Datoformat - rett under valget for sommertid.
    Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't.

Moderator
    Ble medlem
    Nov 2008
    Pondusfaktor
    22

Sv: Hvordan stille om til sommertid på milforum!

Registrer at klokkeslettene er feil hos meg, til tross for at jeg har aktivert automagisk sommertid. Just me, or all?

Edit: Stryk alt over, nå ble alt korrekt. Sannsynligvis fordi jeg tok refresh på siden og/eller lagret innstillingene en gang til.
    Sist endret av aquila; 29-10-17 kl 13:37 Begrunnelse: Alt i orden likevel.
    TTTF - Trykk, Tal, Tenk, F***!

Tilpasset MILFORUM søk

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

2 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 2 er gjester)

Om Milforum
Milforum er et 14 år gammelt brukerstyrt, ugradert, militært debattforum. Milforum ble etablert i 2004. Diskuter tematikk som innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, sikkerhets- og geopolitikk i tillegg til å motivere ungdom til fremtidig tjeneste. En hovedregel gjelder: Tenk - Trykk - Tal. Gradert informasjon skal ikke ut på Milforum.
Registrer deg
For å få full oversikt over aktiviteten på Milforum, må du gjennom en rask registrering. Oppfordring: Ikke bruk mil.no eller annen identifiserbar epostadresse med fullt navn eller arbeidsgiver hvis mulig. Aktivitetsfeeden under viser siste innlegg basert på rettigheter. Som uregistrert bruker ser man bare "Meldinger fra Staben".