Milrab
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Grenader BRP

Rekrutt
    Ble medlem
    Mar 2010
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    0

Grenader BRP

Hei!
    Ble ferdig med førstegangstjenesten i sept 09. Har tjenestegjort i BRP. Lurer litt på hvordan mulighetene er for å få seg jobb i forsvaret nå(innen BRP) grenader eller innen forsvarsbygg? Hvor kan jeg henvende meg? Har lyst på en brannmannsjobb, og kunne også tenkt meg utenlandstjeneste, sender vi BRP-folk utenlands nå? Noen som vet om en ledig stilling på en millitær brannstasjon så hadde jeg blitt kjempeglad for å få beskjed!

Administrator
    Ble medlem
    May 2004
    Liker (gitt)
    1710
    Liker (mottatt)
    500
    Nevnt
    129 innlegg
    Sitert
    422 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    22

Re: Grenader BRP

*Bump*
    Intendanten
    Chief-Admin
    Milforum
    ----------------------------------------
    Følg oss på Facebook og
    Twitter

Sersjant 1. klasse
    Ble medlem
    Nov 2006
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    2
    Nevnt
    3 innlegg
    Sitert
    2 innlegg
    PONDUS
    7

Re: Grenader BRP

Jeg kan ihvertfall tipse om at en del sivile brannstasjoner leter etter sommervikarer i disse dager. Dette kan være en gylden vei inn i bransjen... Det er ihvertfall en veldig spennende jobb (forbeholdt litt større byer) -såvidt prøvd og funnet i orden.

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Om Milforum
Milforum ® er det militære debattforumet hvor innholdet styres av brukerne. Siden 2004 har vi holdt deg oppdatert på det som er skjer innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, og det geopolitiske spenningsforholdet verden over.
Støtt Milforum
Støttemuligheter