Milrab
Viser resultatene 1 til 8 av 8
    Korporal
    Ble medlem
    Jan 2005
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    6

SF klart til å assistere ved massevaksinering

Erik Bertrand Larssen er omtalt som Norges Tommy Fjeldheim er tidligere elitesoldat i Forsvarets spesialkommando og en erfaren mentaltrener. Eirik Isdahl har vært marinejeger i 14 år og er i aktiv tjeneste i dag.
    Boken Secret Service-agent i krigens Tromsø er helt ny, og kan være en ypperlig julegave for dem som er interessert i krigen. In the secret world of spies and covert operations. Fallskjermjeger - arven fra kompani Linge
    Osama bin Laden er død, men hans etterfølger forbereder et comeback for al-Qaida January 1991. IRAQ.  Sommeren 2014 blir verden kjent med terrorgruppen IS.
    Sivilforsvaret i Oslo og Akershus forberedt på vaksinering
    Planlegging av beredskap for gjennomføring av vaksinering i Oslo. Sivilforsvaret er klar for oppgaven

http://www.sivilforsvaret.no/Distrik...g-vaksinering/

2. Trond Bolle - marinejeger e-14 Tommy Fjeldheim Tenk som en kriger Bertrand-Larssen Mental Trening bli tøff Chris Ryan Bravo Two Zero Satellittkrigen Spionbasen The real Bravo Two Zero
    Korporal
    Ble medlem
    Apr 2006
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    5

Re: SF klart til å assistere ved massevaksinering

Godt å se at SF er parat om nøden blir stor.
    I got retard strength.

Korporal klasse 1
    Ble medlem
    Nov 2005
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    6

SF er det en vanlig fortkortelse for sivilforsvaret? Jeg så for meg Special forces klart til å assistere ved massevaksinering her.

Mulig hodet mitt blir litt skrudd av å lese alt om SF(special forces) her inne. *gliis*

Korporal
    Ble medlem
    Jan 2005
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    6

Sitat Opprinnelig skrevet av 02Surefire
    SF er det en vanlig fortkortelse for sivilforsvaret? Jeg så for meg Special forces klart til å assistere ved massevaksinering her.

Mulig hodet mitt blir litt skrudd av å lese alt om SF(special forces) her inne. *gliis*
    Det kommer vel an på kontexten kanskje, men med tanke på titelen på underforumet så... ;-)

Men om det skulle bli nødvendig å vaksinere folk uten at dem vet om det selv, så blir det nok en oppgave for operatørene i NORSOF Special Stealth Inoculation/Combat Vaccination Team.

Korporal
    Ble medlem
    Dec 2006
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    1 innlegg
    PONDUS
    5

Sitat Opprinnelig skrevet av Dommern
    Men om det skulle bli nødvendig å vaksinere folk uten at dem vet om det selv, så blir det nok en oppgave for operatørene i NORSOF Special Stealth Inoculation/Combat Vaccination Team.
    Som selvfølgelig også stiller med kaffe og vafler hvis det skulle være nødvendig.
    Would you, Quintus? Would I?

Battle Captain
    Ble medlem
    May 2006
    Liker (gitt)
    129
    Liker (mottatt)
    569
    Nevnt
    62 innlegg
    Sitert
    351 innlegg
    PONDUS
    19

Ah! Jeg har bestandig lurt på hva SSI/CVT sto for.
    "Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't."

på Twitter

Korporal
    Ble medlem
    Jun 2006
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    6
    Nevnt
    2 innlegg
    Sitert
    2 innlegg
    PONDUS
    5

Jeg har mitt daglige virke i redningstjenesten og her benyttes SF som den ordinære og naturlige forkortelsen for Sivilforsvaret i allefall.
    Det er bedre å ta toget med NSB enn å fly med LSD.

Korporal
    Ble medlem
    Jan 2005
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    6

Sitat Opprinnelig skrevet av krikkert
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dommern
    Som selvfølgelig også stiller med kaffe og vafler hvis det skulle være nødvendig.
    Vaffeljern er en del av GRU.

Vi har for øvrig vaffeljern på FIG-bilen vår (men røre er det verre med...).

Milrab

Om Milforum
Milforum ® er Norges største militære debattforum. Siden 2004 har vi holdt deg oppdatert på det som er skjer innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, geopolitikk i tillegg til å motivere ungdom til fremtidig tjeneste. En hovedregel gjelder: Tenk - Trykk - Tal. Gradert informasjon skal ikke ut på Milforum.

Kontakt oss trygt på Wickr med vårt brukernavn @milforumwickr eller e-post admin @ milforum.net. Marinejeger.net - temaside om MJK, Fallskjermjeger.net - temaside FSK/HJK. Se også Milforums nettbutikk.

Proteinfabrikken
Sosiale Medier