SPESIALJEGER.NET
Opptaksforum på Milforum - Spesialjeger.net

Nytt opptaksforum - Spesialjeger.net
Kun for dere som ligger i trening til opptak. Trykk på bildet for mer info!

Side 10 av 10 FørsteFørste ... 8910
Viser resultatene 361 til 365 av 365
    Menig
    Ble medlem
    Jan 2009
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    0

Re: Fallskjermjeger 2011

Lykke til, gutta! Blir artig å se i morgen hvor mange som møter opp

Visekorporal 1. klasse
    Ble medlem
    Feb 2011
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    3
    Så hvordan gikk det da?

Battle Captain
    Ble medlem
    Mar 2005
    Liker (gitt)
    632
    Liker (mottatt)
    338
    Nevnt
    68 innlegg
    Sitert
    431 innlegg
    PONDUS
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Styrkeløfter'n Vis post
    Så hvordan gikk det da?
    Du kan ikke regne med svar fra de som kom inn, og du kan ikke regne med informasjon om opptakene i seg selv. Disse trådene dør etter opptaket starter
    "Gjør Ret, Frygt Intet"

Visekorporal
    Ble medlem
    Apr 2010
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    4
    Eg kan no opplyse om at eg rauk ut nokre dagar før opptaksveka starta på ein speedmarsj.
    Så etter dei erfaringar eg har gjort så vil eg anbefale alle som planlegg å søke eller har søkt å trene MYKJE med sekk på drøyt 20 kg og trene på å gå fort! Eg var i alle fall ikkje forberedt på at marsjtempoet skulle vere så høgt som det var. Her gjeld det å fokusere på steglengde og teknikk så ein kan gå mest mogeleg økonomisk, slik at ein slepp å veksle mellom gåing og jogg. Spesielt om du er litt kort som meg (172) må du passe ekstra på å kunne gå fort.
    Og finn ut om du verkeleg vil dette, det var mange som fann ut at dei ikkje ville i løpet av rekrutten og opptaket for å seie det sånn...

Ledende menig
    Ble medlem
    Aug 2011
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    3
    Sitat Opprinnelig skrevet av Pseudonym Vis post
    Eg kan no opplyse om at eg rauk ut nokre dagar før opptaksveka starta på ein speedmarsj.
    Så etter dei erfaringar eg har gjort så vil eg anbefale alle som planlegg å søke eller har søkt å trene MYKJE med sekk på drøyt 20 kg og trene på å gå fort! Eg var i alle fall ikkje forberedt på at marsjtempoet skulle vere så høgt som det var. Her gjeld det å fokusere på steglengde og teknikk så ein kan gå mest mogeleg økonomisk, slik at ein slepp å veksle mellom gåing og jogg. Spesielt om du er litt kort som meg (172) må du passe ekstra på å kunne gå fort.
    Og finn ut om du verkeleg vil dette, det var mange som fann ut at dei ikkje ville i løpet av rekrutten og opptaket for å seie det sånn...
    Takk for nyttig og god informasjon Hva har du tenkt til å gjøre nå?

Side 10 av 10 FørsteFørste ... 8910

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Stikkord for denne tråden

Om Milforum
Milforum ® er det militære debattforumet hvor innholdet styres av brukerne. Siden 2004 har vi holdt deg oppdatert på det som er skjer innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, og det geopolitiske spenningsforholdet verden over.
Sosiale Medier