Støtt Milforum på Vipps #587 879

Motivasjon

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Herod
    Trådstarter

    Motivasjon

    Kunne vært en idé og få samlet sammen litt personlige motivasjonserfaringer.
    Har selv mange ganger slitt med å få 'røva i gir' slik at man får tatt den joggeturen, eller den treningsøkta man ønsker å få tatt. Selv med topp motivasjon vil de fleste etter en stund starte slite litt med å fortsette t...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • ifanterist
    • 2005
    • 9385

    #2
    En får tenke slik at maten smaker ikke visst en ikke er sulten ,samt at en kan ikke alltid bare gjøre det en har lyst til , en må lære seg å presse seg selv titt og ofte , var ikke alltid like fristende å stille opp kl 0700 i mørketiden med 2 timers skumring i høye nord og -25 blå ,samt at på denne ...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • Rakkeren
      PENSJONIST
      • 2005
      • 285

      #3
      Opprinnelig skrevet av ifanterist
      En får tenke slik at maten smaker ikke visst en ikke er sulten ,samt at en kan ikke alltid bare gjøre det en har lyst til , en må lære seg å presse seg selv titt og ofte , var ikke alltid like fristende å stille opp kl 0700 i mørketiden med 2 timers skumring i høye nord og -25 blå ...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • ifanterist
        • 2005
        • 9385

        #4
        MInk....
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • Abu-chris
          Trådstarter

          #5
          Det handler om innstilling!
          Mange vil før eller siden møte veggen når det er snakk om ting du "Må" gjøre. Det går på selvdisiplin! Mange har nettopp dette forholdet til trening: "jeg må jo trene".

          Men trenger det egentlig å være slik? Dersom du klarer å se på trening som noe positivt vil trolig ...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • Rakkeren
            PENSJONIST
            • 2005
            • 285

            #6
            Nå er jeg relativt fersk innen emnet, men jeg føler en enorm tilfredsstillelse etter treningsøkten.
            Om det er en overdose sevltilfredshet eller noen stoffer som påvirker hjernen vet jeg ikke, og det spiller egentlig ingen rolle, for jeg opplever denne følelsen som en rus. Jeg er vel i så måt...
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            • Rakkeren
              PENSJONIST
              • 2005
              • 285

              #7
              Opprinnelig skrevet av Rakkeren
              Nå er jeg relativt fersk innen emnet, men jeg føler en enorm tilfredsstillelse etter treningsøkten.
              Om det er en overdose sevltilfredshet eller noen stoffer som påvirker hjernen vet jeg ikke, og det spiller egentlig ingen rolle, for jeg opplever denne følelsen som en rus. Jeg ...
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

              Kommentér

              • Neo
                RESERVEBEFAL
                • 2005
                • 635

                #8
                Bekjempe trang til å sluntre unna har det vel blitt skrevet mange bøker om. Jeg kan kort nevne hva som har hjulpet meg og kompiser jeg ahr som har trent en del:

                * Logg. Av den enkle grunn til at du da faktisk ser når du har trent, hvor mye du har trent, samt fremgang. Å tydelig se at jeg t...
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                Kommentér

                • donken
                  Trådstarter

                  #9
                  For meg blir det noe av det samme ifanterist sa.
                  Husker spesielt en lang og kjip marsj på truger i vinter, ikke den tyngste oppakningen, men nok til at det gnag på skuldrene etter en liten time eller 2.
                  Det var 2 pluss grader, kram snø, og jeg svetta som en helt. Og da blir det selvsagt kaldt so...
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                  Kommentér

                  • Guest's Avatar
                    Trådstarter

                    #10
                    Det å slite er en forganger til det å være lykkelig. Når smaker maten best? Når du er mett og varm, eller sliten og kald?...
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                    Kommentér

                    • Herod
                      Trådstarter

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Abu-chris
                      Kanskje bør du trene noe annet en jogging?
                      Jeg har ikke noen store problemer med motivasjon. Dette var en tråd starter. De fleste har tatt seg i å slite med motivasjon en eller annen gang....
                      [/QUOTE]
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                      Kommentér

                      • KRJ
                        Trådstarter

                        #12
                        alle har vel skulket noen treningsøkter, og kansje det er bra for da kommer du tilbake med mer motivasjon og gjør det gjerne bedre som igjen gir motivasjon, slik er det for meg hvertfall...
                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                        Kommentér

                        • Eric
                          PENSJONIST
                          • 2006
                          • 244

                          #13
                          å skrive logg virker interessant, tror faktisk jeg skal begynne med d

                          hadde selv "jeg må trene!" inni hodet, så da sommeren kom med masse deilig mat osv tenkte jeg "jeg må egentlig ikke trene..."

                          men men, se videosnutter av avdelingen du vil tjenestegjøre i eller lese om dem hjelper.

                          tre...
                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                          Kommentér

                          Googleannonse

                          Collapse

                          Forumstruktur

                          Collapse

                          Working...