Viser resultatene 1 til 13 av 13
    Visekorporal
    Ble medlem
    May 2004
    Pondusfaktor
    7

Strupemikrofon

Noen som vet hvor man kan få tak i strupemikrofon m/vox funksjon til Walkie Talkie som ikke koster skjorta?? Har ikke Walkie Talkie enda, skal kjøpe, så jeg er på utkikk etter strupemikrofon til hvilket som helst merke.
    "You can't kill what can't be killed"

2. Peshmerganor - Min kamp mot Kalifatet.

Korporal
    Ble medlem
    Sep 2005
    Pondusfaktor
    7
    Taliban i afganistan kan sikkert selge deg et par billige! Pent brukt av Navy-seals, bare vært igjennom en helikopter-styrt :)
    Frosken

Banned
    Ble medlem
    Jul 2005
    Pondusfaktor
    0
    hmm,det var ett svar til å bli klok av.

Korporal
    Ble medlem
    Apr 2005
    Pondusfaktor
    7

strupe mic

Kjenner til noen som leverer strupemic. Har selv kjøpt en del "secret service" microfoner til sivilt sikkerhets arb.

Otto Communication leverer kvalitet, men det koster gjerne noen kroner. Regn med drøye 3000 kr for et sett, som passer til en type radio.

www.datamatik.no
    //Moderator//

Menig
    Ble medlem
    Mar 2005
    Pondusfaktor
    0
    trenger også passord der inne på den linken du ga!!
    If you want something done,
    do it yourself!!

Korporal
    Ble medlem
    Oct 2004
    Pondusfaktor
    7
    Sandefjord paintball har noen, sjekk linken på denne siden og let deg frem. Ellers er det en del som bruker denne http://www.clearercom.com/airsoft.php i airsoft/paintball miljøer, er jo passelig billig og burde funke ok. Men tipper det er ca akkurat samme som hos sandefjord paintball og det er billigere der og da slepper du utenlandshandel... De militære variantene er verre å få tak i og koster jo 3-5x mer.
    jeg sover med lyset på, ikke for at jeg er redd for mørket, men for at mørket er redd for meg.

Korporal
    Ble medlem
    Apr 2005
    Pondusfaktor
    7
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fen.
    trenger også passord der inne på den linken du ga!!
    Har ikke noe passord... Slå på tråden!
    //Moderator//

Korporal
    Ble medlem
    Apr 2005
    Pondusfaktor
    7
    Sitat Opprinnelig skrevet av cap
    Sandefjord paintball har noen, sjekk linken på denne siden og let deg frem. Ellers er det en del som bruker denne http://www.clearercom.com/airsoft.php i airsoft/paintball miljøer, er jo passelig billig og burde funke ok. Men tipper det er ca akkurat samme som hos sandefjord paintball og det er billigere der og da slepper du utenlandshandel... De militære variantene er verre å få tak i og koster jo 3-5x mer.
    Den der så jo rimelig grei ut! Noen har erfaringer med den??
    //Moderator//

Korporal
    Ble medlem
    Jan 2005
    Pondusfaktor
    7
    Siden den er laget med airsoftere som målgruppe, så kan du jo sjekke om du kan få noe feedback her: http://www.airsoftguns.info/

Visekorporal
    Ble medlem
    May 2005
    Pondusfaktor
    7
    Cobras importør i Norge sliter som bare f.en med å levere strupemikkene, men vi får dem nok inn igjen. De er forøvrig av bra kvalitet, men neppe laget for seriøs "sølerulling".

Visekorporal 1. klasse
    Ble medlem
    Nov 2005
    Pondusfaktor
    6
    www.uncompany.com kan man få kjøpt en SEAL-DEVGRU type strupemikrofon, har en kompis av meg som har denne og den fønker MYE bedre enn den på sandefjordpaintball.no.
    Jeg har den som de selger der og den har en hel plastikkramme bak som lett går istykker. har teipet den 2 ganger...
    den fra uncompany koster 145$ og er tildels vantett også(tåler regn)..
    vet ikke hvor mye det blir i frakt og toll da:(

Korporal
    Ble medlem
    Oct 2004
    Pondusfaktor
    7
    Har brukt denne DEVGRU headset saken en liten stund nå i tjeneste (på icom) og må si meg meget godt fornøyd. Stemmen er helt normal, ikke noe robocop og kvaliteten er meget god. Med propp i øret har ingen rundt deg mulighet for å høre noe fra din radio heller (viktig når man lister seg rundt eller er blant masse "sivile").
    jeg sover med lyset på, ikke for at jeg er redd for mørket, men for at mørket er redd for meg.

Menig
    Ble medlem
    Jul 2016
    Pondusfaktor
    0

Sv: Strupemikrofon

Ahh nesten helt glemt hvordan eg sleit med å bruke strupemikken.. helt glemt type og betegnelse på samband utstyret.
    Noe som kan hjelpe meg med navn på strupemikken som forsvaret brukte før mileniums skiftet?

Tilpasset MILFORUM søk

Søkemotor

Tilpasset søk
Støtte
Støttemuligheter