Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: opptak 2017

Menig
    Ble medlem
    Oct 2016
    Liker (gitt)
    1
    Liker (mottatt)
    2
    Nevnt
    1 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    0

opptak 2017

noen andre som har fått innkallelse til opptak i sommer?

Rekrutt
    Ble medlem
    Nov 2016
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    0

Sv: opptak 2017

Venter fortsatt på svar, lover ikke helt godt dette her.

Battle Captain
    Ble medlem
    May 2006
    Liker (gitt)
    1166
    Liker (mottatt)
    2665
    Nevnt
    274 innlegg
    Sitert
    1318 innlegg
    PONDUS
    72

Innkallelsene kan ofte ta litt tid, men det går jo an å ringe 03003 for å høre.
    "Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't."

på Twitter

Rekrutt
    Ble medlem
    Nov 2016
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    0

Krysser fingrene for at det ligger et brev med positivt innhold om ikke så lenge. Kan jo ringe ja, det tenkte jeg ikke på, men velger å leve i spenning i noen dager til!

Visekorporal 1. klasse
    Ble medlem
    Feb 2014
    Liker (gitt)
    2
    Liker (mottatt)
    40
    Nevnt
    2 innlegg
    Sitert
    8 innlegg
    PONDUS
    3

Har en kamerat som allerede har fått svar på søknaden. Han skal møte på opptak nå til sommeren

Menig
    Ble medlem
    Oct 2016
    Liker (gitt)
    3
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    1 innlegg
    Sitert
    2 innlegg
    PONDUS
    0

Noen som vet om forsvaret setter opp transport fra Gardemoen til Sessvollmoen? Evt annen måte å komme seg dit på?
    (lander med fly 0810, oppmøte klokken 10.00)

Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    May 2011
    Liker (gitt)
    233
    Liker (mottatt)
    140
    Nevnt
    74 innlegg
    Sitert
    244 innlegg
    PONDUS
    7

Jeg er ikke sint eller skuffet... bare veldig, veldig bitter!

Rekrutt
    Ble medlem
    Jun 2017
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    0

Lykke til!

Stabssersjant
    Ble medlem
    Jul 2005
    Liker (gitt)
    145
    Liker (mottatt)
    990
    Nevnt
    163 innlegg
    Sitert
    255 innlegg
    PONDUS
    32

Sitat Opprinnelig skrevet av ajjesan Vis post
    Noen som vet om forsvaret setter opp transport fra Gardemoen til Sessvollmoen? Evt annen måte å komme seg dit på?
    (lander med fly 0810, oppmøte klokken 10.00)
    Sørg for å rekke den bussen som er nevnt! Taxinæringen i Norge er generelt en fucked, slaskete kartellvirksomhet, men ekstremt mye så på Gardermoen. Hvis du ender opp med å måtte ta taxi fra GEN til Sessvollmoen så kommer det til å koste deg. Jeg skulle en gang til Sessvollmoen fra Bergen. Jeg betalte 400kr én vei med Norwegian Bergen-Oslo, og deretter 500kr én vei fra Gardermoen til Sessvollmoen med taxi - forstå det den som kan. Dette var sikkert 10 år siden, jeg aner ikke hva prisen nå om dagen ville ha kommet på...
    Elite Som En Trensoldat

Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    May 2011
    Liker (gitt)
    233
    Liker (mottatt)
    140
    Nevnt
    74 innlegg
    Sitert
    244 innlegg
    PONDUS
    7

Sitat Opprinnelig skrevet av MMB Vis post
    Sørg for å rekke den bussen som er nevnt! Taxinæringen i Norge er generelt en fucked, slaskete kartellvirksomhet, men ekstremt mye så på Gardermoen. Hvis du ender opp med å måtte ta taxi fra GEN til Sessvollmoen så kommer det til å koste deg. Jeg skulle en gang til Sessvollmoen fra Bergen. Jeg betalte 400kr én vei med Norwegian Bergen-Oslo, og deretter 500kr én vei fra Gardermoen til Sessvollmoen med taxi - forstå det den som kan. Dette var sikkert 10 år siden, jeg aner ikke hva prisen nå om dagen ville ha kommet på...
    FOS bussene skal gå rimelig ofte, eller dvs når en buss er fylt opp så kjører den og ny buss fylles. Men om man er så uheldig å måtte avhenge av den transportertjænesten som går fra gardermoen til sessvoll sånn to ganger på morgenen og en gang rett etter arbeidstid, sånn i 1545 tiden... Ja da er du fucked, for enten så er transporteren full, eller så har transportassen enten a) diare, eller b) glemt at han skal kjøre... og det er like dyrt å ta taxi fra sessvoll til gardermoen...
    Jeg er ikke sint eller skuffet... bare veldig, veldig bitter!

Om Milforum
Milforum ® er det militære debattforumet hvor innholdet styres av brukerne. Siden 2004 har vi holdt deg oppdatert på det som er skjer innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, og det geopolitiske spenningsforholdet verden over.
Støtt Milforum
Støttemuligheter
Sosiale Medier