Foto:Forsvaret

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Side 3 av 3 FørsteFørste 123
Viser resultatene 81 til 88 av 88

Tråd: Venstresiden og høyresiden

Oversersjant
    Ble medlem
    Sep 2007
    Pondusfaktor
    49

Sv: Venstresiden og høyresiden

Jævla morsomt, du kan si at voldtekt er litt mindre ille en konkurs, angripe alle minoriteter innbefattet jøder.

Ikke før du forsvarer pedofili kommer den viljeløse høyresiden til å vende seg mot deg.
    Pikkhuet er endatill innvandrer som kommer med hatefulle ytringer.
    Død ved Kølle!
    Bla bla... Hybrid warfare is easy

2. Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Oversersjant
    Ble medlem
    Sep 2007
    Pondusfaktor
    49

Tre amerikanere drept av høyreekstreme i det som kan kalles terror om utøveren er brun i huden.

https://www.google.no/amp/amp.timein...3Fsource%3Ddam
    Ung fenrik.

https://www.buzzfeed.com/juliareinst...bMW#.wb633eQ0b

En langhåra hippie og en tidligere soldat med 23 år i tjeneste blir drept fordi de ikke tillater en nazi å trakasere to muslimske damer.
    Død ved Kølle!

Stabssersjant
    Ble medlem
    Jul 2005
    Pondusfaktor
    33

Som den "gode kristne patrioten" han er, kommer han sikkert til å bræke om ytringsfrihet, og at disse to han stakk ihjel forsøkte å "trample on my 1st Amendment Rights!!!" da han ble meldt på om å holde kjeft og slutte med trakasseringen sin, og at han kun drepte disse personene i selvforsvar.

Oregon har visst dødsstraff. Er han der én milliondel av den mannen han sikkert selv mener han er, så tar han ansvar for disse handlingene sine og erklærer seg skyldig i alt han blir tiltalt for - og tar dødsstraffen sin uten å forsøke å anke og anke og anke i 30 år.

Jeg hater nazister slik som han der. Like mye som jeg hater islamister - enten dem er hvite, brune, svarte eller "gule" i huden.
    Elite Som En Trensoldat

Sersjant
    Ble medlem
    May 2005
    Pondusfaktor
    19

Sitat Opprinnelig skrevet av MMB Vis post
    Som den "gode kristne patrioten" han er, kommer han sikkert til å bræke om ytringsfrihet, og at disse to han stakk ihjel forsøkte å "trample on my 1st Amendment Rights!!!" da han ble meldt på om å holde kjeft og slutte med trakasseringen sin, og at han kun drepte disse personene i selvforsvar.

Oregon har visst dødsstraff. Er han der én milliondel av den mannen han sikkert selv mener han er, så tar han ansvar for disse handlingene sine og erklærer seg skyldig i alt han blir tiltalt for - og tar dødsstraffen sin uten å forsøke å anke og anke og anke i 30 år.

Jeg hater nazister slik som han der. Like mye som jeg hater islamister - enten dem er hvite, brune, svarte eller "gule" i huden.
    Den siste setning der kan eg og skrive under på.

Oversersjant
    Ble medlem
    Sep 2007
    Pondusfaktor
    49

Sitat Opprinnelig skrevet av MMB Vis post
    Prinsipielt er jo dette det samme, bare hudfargen er differansen.

Vi er best og andre er dritt, drep de andre.

Det som er grunnen til at jeg legger dette i denne tråden er at høyreekstreme begår noe som er innenfor terror reguleringer men, det er ingen av de som breker om at alle muslimer må ta avstand hver gang en brun sosiopatisk vanekriminell uten nok sex gjør grusomheter i en religions navn, som sier et kløyva ord nå. Ei heller er det noen som snakker om hvordan han kunne bli radikalisert.

Venstresiden er heldigvis ikke så forlokkende på disse menneskelige BC-posene per i dag, 70-tallet var gullalderen der. De er mer glad i å forsvare alle uhyrligheter de kommer over så lenge de er antiimperialistiske*.

*Det er New-speak for en av to ting(Eller begge til sammen), Antisemittisme og, diktaturer som er mot vestlige verdier slik som fri vilje.
    Død ved Kølle!

Stabssersjant
    Ble medlem
    Jul 2005
    Pondusfaktor
    33

Sitat Opprinnelig skrevet av MMB
    Jepp, da er han i gang...
    Sitat Opprinnelig skrevet av CNN
    "Get out if you don't like free speech," he said, and, "You call it terrorism, I call it patriotism. You hear me? Die."
    http://www.cnn.com/2017/05/30/us/por...ent/index.html
    Elite Som En Trensoldat

Korporal
    Ble medlem
    Aug 2011
    Pondusfaktor
    10

En kvise på samfunnets rumpe som forsøker å lappe på selvbildet sitt ved å sette seg på en oppkonstruert moralsk høy-hest og frarøve uskyldige mennesker livet. Høres kjent ut...
    Ved kølle skal ondt fordrives!

Oversersjant
    Ble medlem
    Sep 2007
    Pondusfaktor
    49

Problemet er at media gir dem personlig oppmerksomhet, som er drivstoffet deres.

Istedenfor å oppgi alder og kjønn og nevne at personen tidligere har utrykt å lide av varige svekkede sjelsevner.
    Død ved Kølle!

Side 3 av 3 FørsteFørste 123

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •