Støtt Milforum på Vipps #587 879

Motivasjon

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • adrian.k
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2014
    • 26

    Motivasjon

    Hei!
    Jeg er en gutt på 21 år som tidligere har jobbet i forsvaret. Jeg gjennomførte min lærlingperiode, og fikk tildelt fagbrevet for 1,5 år siden.

    Etter gjennomført fagbrev tok jeg et år for å fullføre resterende fag til å kunne beskikke meg selv med en komplett studiekompetanse. Deretter gikk ...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • kornmo
    OR-4 Korporal

    • 2010
    • 701

    #2
    Sv: Motivasjon

    Ikke for å knuse noen drømmer nå, men er FPVS informert om hjerteproblemene dine? Det kan ha betydning for om du er tjenestedyktig eller ikke....
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    Tar du praten fra en trønder, sitter du ikke igjen med annet enn høy intelligens og et ulastelig utseende.

    Kommentér

    • adrian.k
      Trådstarter
      RESERVIST
      • 2014
      • 26

      #3
      Sv: Motivasjon

      Neida, ingen drømmer knuset Jeg har fått papirer fra sykehuset, som jeg brukte når jeg tok kontakt med en representant fra forsvaret etter å ha tatt kontakt med de via sentralbordet. (Mulig jeg forklarte meg litt dårlig nå.) Han fortalte meg at det ikke ble sett på som en stor t...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • Einherjar
        OF-1 Løytnant
        • 2008
        • 2301

        #4
        Sv: Motivasjon

        Når energinivået blir høyt? Kan jeg lese det slik at hjertet ditt og stress/adrenalin ikke er en god kombo? I så fall bør du trolig revurdere om Forsvaret er et bra sted for deg å jobbe, om du vil kunne gjennomføre stridskurs og andre strabaser OG ikke minst hvilken avdeling du pa...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
        “If you find yourself in a fair fight, your tactics suck.”
        ― John Steinbeck
        Moderator

        Kommentér

        Googleannonse

        Collapse

        Forumstruktur

        Collapse

        Working...