PDA

Vis full versjon : Plattfot som spesialjeger?

Forvarets offisielle sider finner du her Forsvaret.no

Skar
23-04-11, 18:12
Jeg har lurt en del på det med plattfot i forsvaret. Er det noe problem å være plattfot, når jeg skal søke til spesialjeger? Og kan jeg bruke egne innleggsåler under opptaket? Og hvis det er sånn at jeg ikke kan bruke såler, kan jeg på en eller annen måte trene bort plattfoten? På forhånd takk.

struksa
23-04-11, 18:35
Leste en plass at en røyk ut fra fallskjermjegeropptaket under den medisinske undersøkelsen bare fordi han var plattfot. På det andre siden vet jeg om folk som er plattfot og som har vært jeger, bare ikke spesjegere/fallskjermjegere.

Skar
23-04-11, 19:24
Ok, takk for svaret!

NC89
23-04-11, 23:52
Jeg har lurt en del på det med plattfot i forsvaret. Er det noe problem å være plattfot, når jeg skal søke til spesialjeger? Og kan jeg bruke egne innleggsåler under opptaket? Og hvis det er sånn at jeg ikke kan bruke såler, kan jeg på en eller annen måte trene bort plattfoten? På forhånd takk.
Hvorfor ikke spørre rekrutterings-offiseren, han er mulig å nå på: info@fallskjermjeger.no

Da slipper du unna synsing.

Skar
23-04-11, 23:59
Tusen takk for tipset!

Skar
24-04-11, 00:04
Takker for hjelpen.

Skar
24-04-11, 22:15
Men har noen noe tips om hvordan jeg kan trene bort plattfoten?

fredrik887
24-04-11, 23:27
sandvikstraining.com/skadeskapet-plattf ... pa-styrke/ (http://sandvikstraining.com/skadeskapet-plattfot-eller-er-det-bare-mangel-pa-styrke/) står litt der..

Skar
25-04-11, 08:30
Takk;D

Forvarets offisielle sider finner du her Forsvaret.no