PDA

Vis full versjon : Spesialjeger opptak 2010, har dere startet treningen?

Forvarets offisielle sider finner du her Forsvaret.no

JMH
09-11-09, 23:33
Nå skal ikke jeg starte noen lang introduksjon av meg selv (Gutt, 23 år. Enkelt og greit). Jeg lurer heller på om dere har startet treningen mot opptaket eller om dere føler den fysiske formen er god nok allerede og det er vedlikeholdstrening som blir prioritert?

Starter marstreningen fremover nå, den er noget rusten for tiden og trenger litt oppussing. Om det er noen som bor i Finnmark (Alta & omegn) og vil være med på noen lengere turer og kortere turer (intensive) med kart, kompass og god ståpåvilje så vil jeg gjerne høre fra deg/dere!

Styrketreningen er noe jeg gjør daglig og er for lengst blitt enn vane og nødvendighet fremfor et mas - kan også ta med meg folk på gymet om dere ønsker en treningspartner der. Løpetreningen blir gjort på mølle fremover til snøen legger seg og det blir litt mere behagelig og løpe på fremfor blank is..

Det er nå 3 år siden jeg var i tjeneste og med idretten lagt på hyllen og et savn etter å komme meg inn i forsvaret igjen som har vært siden dimitasjonen i 06 - så kan jeg ikke gjøre annet enn å gleder meg fremover til en masse hard og sunn trening som uansett vil være en god investering for fremtiden uansett hvordan opptaket går. Skal nå i hvertfall gjøre mitt for å forberede meg psykisk og fysisk, så får det heller være noe annet det skal skorte på om det ikke går :-)

Til MOD:

Jeg fant ingen tråd på forumet som dekte dette 100% (et par om fallskjermjeger etc. men dette er jo ikke samme kategori..) så håper det ikke skader at jeg startet denne.

JMH

Jeg er ny på forumet her som dere sikkert forstår

Forvarets offisielle sider finner du her Forsvaret.no