PDA

Vis full versjon : Innrullering

Crazy_K
16-11-04, 13:55
Fikk i dag et brev fra våre venner i Vernepliktsverket.

"Du er nå innrullert." Sto det. "Dette er starten på ditt vernepliktsforhold"

Betyr det at jeg er sikret (eller kanskje tvunget for noen) å bli kalt inn det året jeg fyller 19?

Bare lurer.

Regner med det går kvikkere å få svar her enn å sende en mail til VPV. Forutsatt at det er noen her som vet da:)

</span>__________________
<span class=postBody>Live fast, Die young</span>

Vea
16-11-04, 14:23
Jeg tviler på at det betyr noe mer enn at de har deg i rullene og at de gjør hva de vil med deg. Sannynligvis vil du bli innkalt det året du fyller 19, men dette trenger neppe å være noe garanti for det. </P>

</span>

FreZenius
16-11-04, 20:42
Det brevet fikk jeg for lenge siden... på våren en gang. Har ikke vært på sesjon enda en gang, sendte mail og spurte når jeg skulle det, men de hadde ingen planer om sesjon min enda. Så det kan ta tid.

</span>

Crazy_K
16-11-04, 21:09
Vel..hvor gammel er du? I brevet jeg fikk sto det at jeg ville bli kalt inn det året jeg fyller 19, kanskje i slutten av året jeg fyller 18. Er bare 17 nå...

<span class=postBody>Live fast, Die young</span>

FreZenius
16-11-04, 23:30
Er 18... Jeg blir nok kalt inn jeg også skal man se.. Fylte i august.. Sikkert sesjon i vinter en gang.. januar eller noe..

</span>

admin
16-11-04, 23:33
Hva slags tjeneste søker du (om du vet)?</P>

<span class=postBody>Har du støttet Forumet?</span>

FreZenius
17-11-04, 00:22
Jeg går 110% for marinejeger jeg :) Veldig lyst til å være med på turen til rena neste helg, men litt langt å kjøre alene, og tror ikke jeg får med meg noen kamerater. Bor i Fredrikstad, Østfold

</span>

TMD
17-11-04, 08:31
Fikk også melding om innrullering, på mandag.</P>

"Dette er starten på ditt vernepliktsforhold", eller noe i den retningen.</P>

<span class=postBody>FSJ-opptak 06,SJ-opptak 07</span>

Benky
17-11-04, 08:35
Det er flere her som ikke har bil og som sikkert blir med på å spleise angående bensin osv. Og du har tog som også er ganske greit. Da kan du hentes av HOU ved Rena stasjon såvidt jeg vet. Ikke gi deg fordi det er vansker med transport. det du vil det får du til ;)

Mvh Thomas.

<span class=postBody>Leave no man behind</span>

admin
17-11-04, 09:22
<BLOCKQUOTE>quote:

<HR>Originally posted by: FreZenius
"Veldig lyst til å være med på turen til rena neste helg, men litt langt å kjøre alene, og tror ikke jeg får med meg noen kamerater. Bor i Fredrikstad, Østfold"

<HR></BLOCKQUOTE>

Synd om transport hindrer deg i å*delta på denne turen - du vil få svært mye gode tips og råd om potensiell fremtid i Forsvaret. </P>

Sjekk med de andre gutta på Forumet om transport eventuelt stress kompisene dine om å bli med... </P>

<span class=postBody>Har du støttet Forumet?</span>