PDA

Vis full versjon : Nrk 19:55 (torsdag 6.jan) - Lars Monsen

Northrop B-2 Spirit Northrop B-2 Spirit er et amerikansk bombefly utviklet under den kalde krigen. Det er bygget etter stealth-prinsippet og har en veldig lav radarprofil (trolig ca. 1/100 av B-52 og 1/10 av B-1B). Det er istand til å levere både konvensjonelle bomber og taktiske atomvåpen. Det er et av de dyreste flyene i verden, med en prislapp på rundt 2,2 milliarder dollar pr. fly. US AirForce

Milrab julebutikk nettbutikk julehandel jul

It Doesn't Take a Hero  H.Norman Schwarzkopf The Savior Generals  How Five Great Commanders Saved Wars That Were Lost - from Ancient Greece to Iraq «Bravo The Secret War in Afghanistan The Soviet Union, China and Anglo-American Intelligence in the Afghan War Civilian Warriors The Inside Story of Blackwater and the Unsung Heroes of the War on Terror The Aircraft-Spotter's Film and Television Companion

Milrab salg av taktisk utstyr

admin
06-01-05, 19:21
http://www.nrk.no/img/407886.jpeg</P>

Must see - must see!</P>

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hedmark_og_oppland/4400675.html</P>

*</P>

</span>__________________
<span class=postBody>Har du støttet Forumet?</span>

admin
06-01-05, 20:29
Interessant å se hvordan bjørnen reagerte på skudd og tilrop fra Lars. Også interessant å se fiskedødaren Lars...

<span class=postBody>Har du støttet Forumet?</span>

cap
06-01-05, 20:45
Faen, klarte jo å miste denne med 2 timer:(((( Etter å ha lest boken hans, gledet jeg meg til å se opptakene..Jaja, noen reprise i syne?

</span>

regs
06-01-05, 20:55
<FONT size=1>Kjempeserie! Tøft at noen lever ut drømmene sine. Interessant også å se hvordan han setter opp leir osv.</FONT></P>

<FONT size=1>Anbefales</FONT></P>

</span>

Slovmo
07-01-05, 11:04
<BLOCKQUOTE>quote:

<HR>Originally posted by: cap
"Faen, klarte jo å miste denne med 2 timer:(((( Etter å ha lest boken hans, gledet jeg meg til å se opptakene..Jaja, noen reprise i syne?"

<HR></BLOCKQUOTE>

*</P>

*</P>

ikke no problem... stikk på nrk.no og litt oppe på høyre sia står det se ved siden av no radio og tv greier.. . meld deg inn gratis og du kan se alle autofil episodene, + mye anna som du har gått glipp av eller vil se en gang til.</P>

</span>

TMD
07-01-05, 12:41
Dette blir så absolutt en serie å følge med på. Sitter på videregående akkurat nå og kjenner (som vanlig) at det virkelig river i brystet etter å dra dra ut i skogen/ opp i fjellet/ osv.

<span class=postBody>FSJ-opptak 06,SJ-opptak 07</span>

Recon
07-01-05, 16:58
Flott natur, men for meg så trekker hovedpersonen i serien inntrykket ned. Det blir for mye skryt og sjøldigging etter min mening. Når introen går med cowboy/western musikk og en stor del av bildene består av Lars som zoomer inn på sitt eget ansikt mens han klager/skryter over hvor kaldt og lurvete det er, synes jeg dette trekker ned. Men omgivelsene er absolutt flotte.</P>

-- Edited by Recon at 20:43, 2005-01-07

<span class=postBody>jakrokann@hotmail.com</span>

riflen som synger
07-01-05, 17:49
Skift kanal du, så slepper du å irriterer deg så kraftig. Han må gjerne få skryte så mye han vil. Gler mg til å se resten av programmene.

</span>

Diver
07-01-05, 22:58
Når er neste program?</P>

Det som gikk i går var konge bra!</P>

Diver</P>

<span class=postBody>Livet er hardt, jeg er hardere</span>

audi a4
09-01-05, 13:46
<BLOCKQUOTE>

quote: </P>

<HR></P>

Originally posted by: Recon
men for meg så trekker hovedpersonen i serien inntrykket ned. Det blir for mye skryt og sjøldigging etter min mening.*</P>

*</P>

man blir vel litt egosentrisk av å leve alene i villmarken i flere mnd. og det er jo ganske tøffe turer, denne turen har han brukt 8 år på å forberede seg på selvfølgelig er han stålt av å få gjennomføre det, han kan skryte så mye han vill men jeg forstår hva du mener ( jeg komenterte det jeg også til kona) </P></BLOCKQUOTE>

<span class=postBody>this is not good for situation</span>

Milrab julebutikk nettbutikk julehandel jul

Motebutikken for den moteriktige soldat

Battle for Peace The Direction of War  Contemporary Strategy in Historical Perspective Counterinsurgency  Exposing the Myths of the New Way of War «Bravo The Secret War in Afghanistan The Soviet Union, China and Anglo-American Intelligence in the Afghan War It Doesn't Take a Hero  H.Norman Schwarzkopf

Fallskjermjeger arven fra Kompani Linge Krigshelten historien om marinejegeren og etterretningsagenten Trond Bolle Strengt hemmelig norsk etterretningsteneste 1945-1970 Brandon Webb Navy Seals

The Savior Generals  How Five Great Commanders Saved Wars That Were Lost - from Ancient Greece to Iraq Seal Of Honor Operation Red Wings and the Life of Lt Michael P Murphy Level Zero Heroes «The The Twilight War The Secret History of America's Thirty-Year Conflict with Iran Cyber War  The Next Threat to National Security and What to Do About it